פתרונות עיצוב ובניה

אתם משקיעים הרבה מהונכם האישי על מנת להקים את הבית  שלכם וזו השקעה אשר תהיה מכריעה לעתידכם המשפחתי. כבר מהצעדים הראשונים בתהליך הבניה אתם חייבים להיות מאוד מסודרים על מנת לחסוך כמה שיותר כספים ועדיין לשמור על רמת בניה איכותית ובטיחותית למשפחה שלכם. עיצוב הבית חייב להיות נוח ומזמין וזו בדיוק הסיבה שבעלי נכסים רבים פונים לאיש מקצועי על מנת לחשוב על פתרונות העיצוב והבניה. כך, עם קבלת המפתח אתם תוכלו להיות מרוצים מהעיצוב ולחיות בבית שלא דורש הרבה  תיקונים ושיפוצים לאורך השנים וגם השינויים הם קלים בו . לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל אודי מסינגר – אדריכל בתים פרטיים.

פתרונות עיצוב ובניה- משפרים את נראות בית המגורים שלכם

כבר בשלב שרטוט תוכניות  הבניה המתקדמת, אדריכל המבנה נותן את הדעת על בעיות אפשריות במבנה הבית העתידי. החל משלב זה ניתן לבצע תיקונים בתוכניות הבניה על מנת לשפר את עיצוב הבית בעזרת פתרונות עיצוב ובניה. ניתן לשפר את העיצוב בכמה אספקטים כמו:

  1. עיצוב חללים – הקמה של קירות גבס קלים ומהירים יכולה להיות פתרון נוח מאוד. לעיתים קירות הגבס הללו מאפשרים לבצע חלוקה של חלל הפנים ויצירת שטחי מחייה נוספים. אם אתם רוצים להקים חדר אחסון נוסף או ליצור חצץ בין הסלון למטבח – האדריכל יוכל לתת מענה בקלות.
  2. נגישות – בעיקר בבתי קרקע, אשר עתידים לאכלס אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים או מבוגרים בעתיד , יש צורך להתאים את העיצוב ליצור חלל ביתי נוח לתנועה. החל מהכניסה לבית ועד לחדרי השינה והאמבט.
  3. ילדים – אבטחת הבית על מנת להתאימו לילדים היא חיונית. דלתות בטריקה עדינה, מדפים מחוזקים ומטבחים מאובטחים מותקנים מבעוד מועד על מנת לשמור על בטחון הילדים החל מהיום הראשון.

מחשבה קטנה שמשפרת את החיים שלכם

הקמה של בית מגורים היא תהליך אורך, אשר כולל בתוכו פרטים רבים שאתם חייבים לשים לב אליהם. אולם, כאשר אתם לא מתמחים בתחום הבניה, קשה לראות את כל הצרכים מבעוד מועד. לכן, בעלי קרקעות רבים בוחרים לפנות לאדריכל מקצועי אשר יספק להם פתרונות עיצוב ובניה מותאמים לצורכי מזמין העבודה. האדריכל משנה את התוכנית בהתאם לדרישות על פי יכולות התמרון בשטח כמו גם האפשרויות אשר עומדות בפניו מבחינה עיצובית. פתרונות עיצוביים ותכנון אדריכלי מוצלח מאפשרים לכם לחסוך תיקונים רבים ושיפוצים לאחר קבלת המפתח לבית המגורים.

תוכן עניינים

ככה בונים בראש שקט!

מפרט בית איכותי המבודד גם טרמית ואקוסטית

בניה בפיקוח אדריכלי צמוד

תקציב בניה סגור ללא הפתעות

7 שנות אחריות מקבלת מפתח

אחריות מקיפה לבית

one stop shop

הכל כלול במקום אחד : אדריכלות + קבלן מפתח

למה להתלבט? בואו נדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם