בנייה קלה מחיר

כל מי ששוקל להתחיל פרויקט של בנייה קלה, יהיה ודאי מעוניין תחילה במידע לגבי הנושא של בנייה קלה מחיר. חשוב שאותו אדם יהיה מודע לעובדה שטווח המחירים של בנייה קלה הינו רחב ותלוי פרמטרים רבים כגון: החומרים הקלים בהם נעשה שימוש לצורך הבנייה, השיטות בהן נעשה השימוש וכמובן, הדרישות הפרטניות של מזמיני הפרויקט.
מה שבטוח זה שהמחיר של בנייה קלה הינו נמוך במידה משמעותית מהעלות של הבניה המסורתית.

 

בניה קלה מחיר – מה מוזיל את העלויות?

כידוע, בהליך הבנייה הקלה נעשה שימושים במגוון חומרים אשר נחשבים כקלים ובין היתר: עץ, גבס, אלומיניום ועוד.. בהליך הבנייה באמצעות חומרים אלו ניתן לחסוך סכומי כסף גבוהים מסיבות כגון:

  • צורך נמוך בשימוש בציוד הנדסי כבד.
  • תהליך הבנייה הינו מהיר וקצר ויותר.
  • יש צורך בכמות מצומצמת של כוח אדם להשלמת התהליך – בהשוואה לזה הנדרש בהליך הבנייה המסורתית.

 

כאמור, הודות לטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות הליכי הבנייה הינם אף מהירים ויעילים יותר בהשוואה למה שהיו בעבור, מה שגורם להוזלה נוספת בעלויות.
כאן חשוב לציין שבכדי ליהנות מהוזלה בעלויות חשוב לבחור בקפידה את העוסקים במלאכה – בכדי שאותה ההוזלה תתאפשר, חשוב לאתר בעלי מקצוע מיומנים אשר בקיאים בעבודת הטכנולוגיה הקלה ומקפידים ליישם את הטכנולוגיות שמקצרות את תהליכיה (אך יחד עם זאת, אינם פוגעים באיכותה).


מי שרוצה להבין את המספרים כאשר הוא מתעניין בנושא של בניה קלה מחיר, יגלה שהמחיר המוערך למטר של בניה קלה יכול להיות מאוד מגוון מנמוך מאוד ועד גבוה מאוד ויש חשיבות למפרט הבית שבו ניתן “לשחק” הרבה מבלי שהבונה הפרטי שזהו ביתו הראשון יבין איפה כדאי להתפשר ואיפה לא , יש לא מעט פרמטרים אשר משפיעים על המחיר וכאמור, גם לא מעט כאלו אשר בכוחם להוזיל או לייקר אותו .

קבלת ההחלטה הנכונה  לבניה קלה מחיר 

אם גם אתם עושים צעדיכם הראשונים בעולם הבניה הקלה ורוצים להבטיח לעצמכם תוצאה איכותית, אשר מחד תענה על מלוא הציפיות ומאידך תאפשר לחסוך או היכן כדאי להשקיע תוכלו לקרוא עוד מאמרים באתר או לפנות בטופס למטה ליעוץ ראושני והכוונת תקציב אישית .

תוכן עניינים

ככה בונים בראש שקט!

מפרט בית איכותי המבודד גם טרמית ואקוסטית

בניה בפיקוח אדריכלי צמוד

תקציב בניה סגור ללא הפתעות

7 שנות אחריות מקבלת מפתח

אחריות מקיפה לבית

one stop shop

הכל כלול במקום אחד : אדריכלות + קבלן מפתח

למה להתלבט? בואו נדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם