אדריכלות בנייה קלה

עולם האדריכלות משתנה בהתאם לעלייה ברמת החיים ופיתוחים טכנולוגיים אשר מאפשרים לכל בית להיות נוח יותר למגורים. כיום שירותי אדריכלות ירוקה הם מצרך חובה לכל יזם או אדם פרטי אשר פועל להקמת הפרויקטים שלו. מתוך שלל הגישות ושיטות העבודה בתחום, אדריכלות בנייה קלה  הופכת נפוצה בזכות יתרונות השיטה וההתאמה המלאה לכל פרויקט. בבנייה הקלה ניתן למצוא מגוון רחב של קירות מבודדים, פנלים ועזרי בניה אשר מאפשרים לכם להקים את הבית שלכם במהירות, בקלות אך גם ביסודיות ובבטיחות מקסימלית. לכן אין זה מפליא שמדובר בכוכב עולה בתחום הבניה המתקדמת והביקוש למומחים בתחום עולה מיום ליום. 

 

אדריכלות בנייה קלה – משהו חדש קורה בישראל 

אדריכלות בנייה קלה היא שונה במעט מאדריכלות של בניה רגילה היות והיא קודם כל שמה דגש על שלד הבניה והמפרט שלו כמו גם חומרי הגמר :

  1. תכנון – תפקידו הראשוני של האדריכל הוא לשרטט את תוכנית המבנה על פי דרישות הלקוח. בהתאמה לגישת הבניה הקלה, האדריכל מבצע שינויים ומתאים את חללי הפנים של המבנה על מנת ליצור אווירה נוחה ומתאימה לאקלים הישראלי .
  2. התאמת חומרים – לכל פרויקט בניה קלה מתאימים חומרים אחרים. כמות החומר המבודד בקירות הבית תלויה במיקום ובדרישות מזמין העבודה, ולכן חשוב לבצע התאמה מושלמת כדי למנוע תיקונים עתידיים בתוכנית.
  3. ביצוע – לאורך עבודות ההקמה, האדריכל מהווה סמכות מקצועית אליו ניתן לפנות בעת בעיה. במידה ויש תקלות בדרך האדריכל מבצע שינויים בתוכניות העבודה ומאפשר לצוות הבניה להשלים את הפרויקט ללא עיכובים מיותרים נוספים.

בסופו של יום האדריכל הוא זה אשר חתום על הפרויקט ולכן על כתפיו מונחת מרבית האחריות לתוצר הסופי.

 

אדריכלות בנייה קלה

 

אדריכלות בנייה קלה – בית בסטנדרטים אחרים

בכל פרויקט בנייה יש צורך להסתכל על התמונה המלאה ורק לאחר מכן ניתן להתחיל להתייחס לפרטים הקטנים. בין אם אתם יזמים או אנשים פרטיים, הקמה של בית חדש היא עבודה במשרה מלאה ולא תמיד יש לכם את הידע המקיף ביותר על מנת לבצע את הפרויקט. לכן הפנייה לאדריכל בשרון העוסק בניה קלה מומלצת 

לשיחת יעוץ ראשונית השאירו פרטים בטופס

אדריכלות בנייה קלה

תוכן עניינים

ככה בונים בראש שקט!

מפרט בית איכותי המבודד גם טרמית ואקוסטית

בניה בפיקוח אדריכלי צמוד

תקציב בניה סגור ללא הפתעות

7 שנות אחריות מקבלת מפתח

אחריות מקיפה לבית

one stop shop

הכל כלול במקום אחד : אדריכלות + קבלן מפתח

למה להתלבט? בואו נדבר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם